رييس انجمن نمايش يزد از دیدار مديركل  ارشاد اسلامي استان با هنرمندان نمايش  در آینده نزدیک خبرداد


یزدفردا :محمد رضا ابوالحسني رييس انجمن نمايش يزد گفت: به جهت بررسي و آشانايي با مسايل و مشكلات هنر نمايش و آگاهي از نكته نظرات اهالي اين هنر، آقاي عبدالحسيني مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد درخواست ديدار با هنرمندان نمايش استان را داشتند كه با برنامه ريزي انجمن نمايش و اسقبال هنرمندان نمايش استان، اين ديدارها به زودي محقق خواهد داشت.

ابوالحسني با اشاره به اينكه، اين ديدارها با طيف ها و گروه هاي مختلف نمايشي يزد، در ابتدابه صورت جداگانه خواهد بود، اضافه كرد: اولين ديدار مديركل ارشاد با هنرمندان پيشكسوت نمايش خواهد بود كه به احتمال قوي عصر روز چهارشنبه 5 بهمن ماه در تالار هنر صورت خواهد پذيرفت.

وي در بخش ديگري از سخنانش دليل جدا جدا بودن اين ديدارها را تمايل اكثر هنرمندان به گفتگوي مبسوط تر و امكان طرح همه دغدغه ها و مسايل و مشكلات در فضايي محدود تر و نتيجه يابي و جمع بندي هدفمند تر اين مهم، برشمرد كه مورد استقبال مديركل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامي استان هم قرار گرفت.

رييس انجمن نمايش استان همچنين از ادامه روند هر 15 روز يكبار اين ديدارها خبر داد و گفت: ديدارهاي بعدي با اعضاي كانونهاي تخصصي نمايش و اعضاي گروه هاي نمايشي داراي پروانه نمايش در استان خواهد بود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا